05/29 Holding Places Like A Boss Sunday

Discussion in 'Great HITs' started by Tjbot, May 29, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Faithers

    Faithers User

    Joined:
    Jun 12, 2014
    Messages:
    17,275
    Likes Received:
    0
    wait. what. i thought I was hiding and I never paid anything. am I not hiding?
     
  2. jenni3kat

    jenni3kat User

    Joined:
    Nov 29, 2012
    Messages:
    14,176
    Likes Received:
    2,388
    Nope. It's not free anymore.
     
  3. everbuddy

    everbuddy User

    Joined:
    Apr 28, 2013
    Messages:
    3,228
    Likes Received:
    0
    Not anymore.

    They "fixed" it a couple days ago
     
  4. Morrisa

    Morrisa User

    Joined:
    Apr 17, 2014
    Messages:
    27,516
    Likes Received:
    0
    LOL you know you'll be in there tomorrow.
     
  5. ratgrrl

    ratgrrl User

    Joined:
    Jul 21, 2012
    Messages:
    1,243
    Likes Received:
    0
    Newp. You're on the list of currently browsing the thread. Flora said that it was only available with a paid membership.
     
  6. everbuddy

    everbuddy User

    Joined:
    Apr 28, 2013
    Messages:
    3,228
    Likes Received:
    0
    Nope. Though international requesters can get around that with turkprime
     
  7. Faithers

    Faithers User

    Joined:
    Jun 12, 2014
    Messages:
    17,275
    Likes Received:
    0
    oh. that's sad. oh well. I have this always open. always. not always here but it's always open lol
     
  8. jenni3kat

    jenni3kat User

    Joined:
    Nov 29, 2012
    Messages:
    14,176
    Likes Received:
    2,388
    [​IMG]
     
  9. Faithers

    Faithers User

    Joined:
    Jun 12, 2014
    Messages:
    17,275
    Likes Received:
    0
    noooo. i have to work. or work on my yard if no work. my yard is pissing me off. lol
    but maybe. I may load it up while watching scraper actually after I finish the survey I'm working on right now.
     
  10. RoastTurk

    RoastTurk User

    Joined:
    Jan 13, 2016
    Messages:
    3,365
    Likes Received:
    0
    Roasty. I'm so creative. I have no idea wtf I'm doing. But I think the giant rats like me.
     
  11. corsies

    corsies User

    Joined:
    Oct 20, 2013
    Messages:
    289
    Likes Received:
    0
    is anyone working on Hans Rawhouser kickstarter hits? do you know how many we are allowed to do? I am qualified to do all of them for some reason
     
  12. Cela

    Cela User

    Joined:
    Jun 19, 2013
    Messages:
    2,646
    Likes Received:
    0
    Meh I was under goal this past week. New goal: Drink less, turk more. :rolleyes:
     
  13. pidge11

    pidge11 User

    Joined:
    Mar 5, 2013
    Messages:
    1,293
    Likes Received:
    0
    Does anyone else have neighbors setting off fireworks? ugh
     
  14. tehapollo

    tehapollo User

    Joined:
    Aug 12, 2013
    Messages:
    7,336
    Likes Received:
    3
    Turk less, drink more.

    [​IMG]
     
  15. jenni3kat

    jenni3kat User

    Joined:
    Nov 29, 2012
    Messages:
    14,176
    Likes Received:
    2,388
    That sounds like a terrible goal.
     
  16. ratgrrl

    ratgrrl User

    Joined:
    Jul 21, 2012
    Messages:
    1,243
    Likes Received:
    0
    Ugh, Radaris has a new creepy ass "real estate search" site that includes not only owner/renter names and ages, but also occupations and education information.

    I seriously fail to see how occupations and education information are valid for a fucking real estate search.

    What scumbags.
     
  17. ratgrrl

    ratgrrl User

    Joined:
    Jul 21, 2012
    Messages:
    1,243
    Likes Received:
    0
    Yes, and two of our three dogs are panic stricken. It sucks.
     
  18. Hajime

    Hajime User

    Joined:
    Sep 11, 2014
    Messages:
    8,308
    Likes Received:
    327
    I agree.
     
  19. alk65

    alk65 User

    Joined:
    Oct 11, 2012
    Messages:
    1,222
    Likes Received:
    36
    Thanks, I was wondering if this was to be fireworks kind of holiday, or were the drug dealers shooting at each other again.... it could be just regular folk killing snakes.....oh, never mind, same thing.
     
  20. tehapollo

    tehapollo User

    Joined:
    Aug 12, 2013
    Messages:
    7,336
    Likes Received:
    3
    How has that overwatch been?
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page